~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#خداحافظی

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

برام بسه که تو قلب تو جا بشم


دیگه بسه این بغض تکراری و 


بگو قبل رفتن دوسم داری تو


خودت راه برو دیگه راحت بکن


کسی نیس به قلبت خیانت بکن


تو که مال من نیستی آخر میری


دیگه پس بهونه چرا میگیری


خداحافظی واسه ما بهتره


دلت اخرین بازی و میبره


برو فکر نکن حال من بد بشه


دیگه وقتشه گریه عادت بشه


خداحافظی کن دستم رو بشه


دلم توی تنهایی ترسو بشه


تمومش کن این بازی و مثل من


به جز خداحافظی حرفی نزن


تو خواستی اسیر دو راهی بشی


دیگه وقتشه تنها راهی شی


مسیر من و تو جدا از همه


برو تنها میشم ولی حقمه


خداحافظی کن بدون هراس


خودت میدونی عشق ما اشتباس


خداحافظی کن داره شب میشه


باید واسه ما دوری عادت بشه


خداحافظی واسه ما بهتره


خداحافظی واسه ما بهتره


دلت اخرین بازی و میبره


برو فکر نکن حال من بد بشه


دیگه وقتشه گریه عادت بشه


خداحافظی کن دستم رو بشه


دلم توی تنهایی ترسو بشه


تمومش کن این بازی و مثل من










به جز خداحافظی حرفی نزن







  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">