~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#for"my_luv

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ

ریمیکس اهنگای شنگولی داریییم


.


.


.چشمامو میبندم و دارم


بازم عشقمو به پات میزارم


تورو واسه زندگی فقط میخامت 


نمیدونی من تورو چقد دوس دارررررم


به حدی با چشمای تو من ارووومم


که ازت نمیگذرررم میدونم


تو تنها دلیله زندگیمی جووونم


من کنار زندگیم میمووونم


من کناااااره زندگیم میمووووونم


..


.


.




چقد خوبههههه موزیکم تا خوده صب میکووووبهههه


بیا اروم بگو در گوشم


بگو دوسم داری و بزا همه دور شن


از دوره تو برن کنار 


بزاااار حسودا همه کووور شننن




اخه مننننن به تو وابستممم


یاتورو میخامو یا اصلننن


هیچ کسه دگ ب چشم نمیاد


بسکه خوشگلی تو لامصبببب(منو میگه عااا)


بسکه تو خوووشگلی تو لامصببب


لامصبب


لامصب


لامصـ..


(اکو شده ینی)


.


.


.




توتو چشات یه حسی داره


به من بگو این حس چه اسمی دارهه


واسه من


این حس جدیده


از تک تک حرفامون عشق میباره


بمیرررم 


واسه لبخندت وقتی میگیررم


تورو تو بغلمم


میدونییی


نظرم روتوعه و هیچوقت عوض نمیشهه نظررررم


این یه حسه جدیده این یه حسه عجیبه حسه عجیبه حسه عجیبه


(ژوووون ژووون=))))


.


.


.




الووو الووو الووو


حسین مختهههههه


الو الو تو چرا جوابه من نمیدییی


الو الوبگو بینم چی پش سرم شنیدی


با اینکه دلت پیش منه حتا اگ پیش همه


صدبار زنگ بزنمو جواب ندی


تو باهام تماس میگیری یواشکییی


(چه اهنگ بیخودی:|)


.


.


..


آهاااا آهاااااا دستااا شلهههه


فقط به عشقه تو به عشق اون چشمات


به عشق دیدنو شنیدنه صدات


تموم راهو با علاقه اومدم


هل میدم تا ابد تا تورو از دست ندمممم


فقط به عشقه تو از خاب بیدار میشممم


حس میکنم تورو بی اختیااار پیشم


فقط به عشقه تو دنیارو دوست دارررم


حتا یه لحظه هم تنهات نمیزاررررم


تنهات نمیزارررم


.


،


،


بین ما فوق العاده بود همه چی رکو ساده بود 


انگار دنیا به ما این رلو داده بود


رلو داده بود(اینو گذاشتم ریمیکسم شاخ شه:|)




.


.


.


هوای چشای تو بارونیه


بارونیه 


بارونیهه


بارونیههه


خداااا منو تورو داده به همم


خدااااا میدونه من عاشقتممم


بموووون پیشم میخام حرفه دلووو


دیگه ساده بگم بهت عاشقتمممم


چقدددد منو تو میایم به همووو


به هیییچ کسی نمیدم دلمووو


خووودت میدونی تا اخره خط


من فقط عاشقمووو فقط عاشقمووو


هوااای چشای تو بارونیه


دریا تو چشم تو زندونیههه


تو که میدونی چطوری عاشقتمم


 دیگه گریه چیههه


منو کناره تو همه میشناسنم


دیوونه یه دیوونگیای تو منمم


همیشه میترسم ازون روزی کههه


دلتو بزززنم


.


.


،


،


دور میشی اما نه با بی رحمی


اما نه با بی رحمی


اما نه با بی رحمی


من دوستت دارم


دوستت دارم


من دوستت داررم


یکاری میکنم


دیگه فقط براااات


در حده حرف نشمم


حتا ی لحظم از جلو چشات محو نشمم


مگه نگفته بودم همه دنیااام تویی؟؟


برای داشتنت


کنار هم زندگی به هر دری زدمممممم


خودت میدونی فکره تو نمیره از سرم 


تو دنیا تنها ادمی که میخاااام تویییی


.


.


.


.


هرجا باشی دنبالت میگرررده چشمااای منننن


چشمای مننن


میدونی عشقت شده تموم دنیای مننن


دنیای مننن


عاشقت شدم


میخام ک تو باشی


بدجوری بسته شدی ب نفسمممممم


عاشق میمونم تا همیشهههه


تا همیشهههه


تا ته دنیااا عشقه من کم نمیشهههه


کم نمیشههه 


کم نمیشهههه.


.


.


.


.


حالا حالا حالا لالالالالا


حالا حالاها زوده


بفهمی قلبم چقد عاشق بوده


اره خیلی زوده


بفهمی حسم ب تو نامحدوده


خیلییی زودهههه


نه نه نه نه نه نه نه نه نه


نه من نه تو میدونیم


تا کی کناره هم دیگه میمونیم


ما میتونیم


حرفامونو از چشم هم بخونیم


مامیتونییییییم


.


،


،


،


فافافافاصله از تو منو داغوون میکنه


دلم اشووووب میشههه


تا خبرییی از تو بگوشم میرسه


همه چی خووووب میشههه


خیااالتم


میتونه حالمو بهتر کنههه


فقط چشااات


میتونه حرفمو باور کنههه


خیالتم 


میتونه حالمو بهتر کنهههه کاش


حرفمو باور کنه چشمااات


.


.


،


تک تکه کلمات این پست تقدییییم به عشقمممممم(بجز الوعه):)))


😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘💝💚💛💙💜💕


















عشقم کیه؟؟؟


حالا کامنت میزاره میفهمیین


عشقمممم کامنت بزااار دوستام ببیننت=))))))


.


.


،




حالا ب طرز عجیبی کامنتای این پست میشه صفررر:|||

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">