~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#اندر_حکایات_یک_ادم_روانی_تتلو

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ق.ظ

من قبل از نصب اینستا

وااااییییی اخجوووون تتلو اهنگ جدید داده(ذوق مرگ)

***پس از گوش دادن ب اهنگ اقا کمک کن=وای خدا چقد این تتلو باخداست

چقد با ایمانه

چقد ادم خوبیه اخه:(

عا گوری گوری اشک بخاطر قلب پاکش

.

.

.

.


***پس از گوش دادن ب اهنگ باتو

وااااااااییییی چقد با احسااااااس

صداش زندگیه:(((

کاش تتلو رو یبار از نزدیک میدیدم فقط:((

.

.

.

.


****پس از شنیدن خبر خدافظیش از موسیقی

واااااااااااااایییییی اخهههه چراااااااااااااا

خدایا نذر میکنم اگ تتلو نره روزی۵۰۰تا صلوات بفرستممم:(((((

.

.

.

.


****پس از شنیدن اهنگ بیخیال

اخه مگه میشههه؟؟اخه مگه داریم خاننده انقد فروتن باشهههه؟؟؟

چقد مردمیه این ادم:(((

.

.

،

****پس از شنیدن اهنگ کاریکاتور

توش میگه چایی سبزاتم که عین جیشه بچست

:|

خب حتمن میخاسته شعرش باحال دربیاد دگ

اصن تتلو هرچی بگه بامزست 

اخیییی چقد دوس دارم اهنگاشووو

.

.

.

من پس از نصب اینستاگرام.

.

.

،

،

۱۲ساعت بعد از نصب

واااااییییی این ک پیج تتلوعهههههه

اخجوووووون 

دو ثانیه بعد

Fatemea98 followed this page

وااای چقدم پست گذاشتههه

چقد خوبه با طرفداراااش

.

.

.

روز دومه فالو کردن ساعت۸صب

،

،

،

عع نگااا کن از دیشب ساعت۱۲ک خابیدم تا الان۱۲تا پست گذاشته همشم فیلمه

-هلووووو مای فرررررندززززز من دارم میرم باشگااااااه

-هلووووووو مااااای فررررندززززز من دارم میرم غذا بخورررم جاتوون خالیییی

-هلوووووو مای فرندززززز من دارم میرم جیش کنممم و بیاااام


من=اخییی چ بامزستتت حجم نتم داره تموم میشه ولی فدای سرش!حتمن امروز خیلی خوشاله ک اینقد پست میزاره

.

.

.

.

روز سومه فالو کردن

-هلووووو مای فرندزززززززز صبحتوون بخیرررر جیگرااااا

-هولوووووو مای فرندزززززز این اقایی ک میبینین داش نادرههه

-هلووووووو فالورای خوشگلممممم امروز حسابی بو میدم باید برم حمووووم

قیافه من:|||

عجب اوسکلیه این:||||

.

.

،

،

،

روز چهارمه فالو کردن

-عکسشوگذاشته ک تو رستورانه و داره بره کباب میخوره و کپشن گذاشته جاتوون خالییییی اومدیم رستوران ب حساب داداش گلممم

.

.

،

،

روز پنجم

-سلاااام عشقای عموووو چیطوووریییین؟؟؟خیلیاتون پرسیده بودین تو ک انقد فقیری پس از کجا پول در میاری ک اهنگ بدی بیرون

میخاستم واستون بگم روزگارم چطور میگذره

اول اینکه خونه ندارم من و دوست گلم داش ...خرج خونمو میده و ازم کرایه هم نمیگیره!!(تگش کرده و مینویسه فدایی داری داداش)

دوم اینکه پول غذا ندارم و سوپری محل داش فلانی همیشه هوامو داره(این یکی رم تگ کرده میگه داشی دیوونتم)

سوما این هیکلی رو ک میبینین همش ب لطف داش فلانی اینجور شده ک بازم دم این یکی گرم ک پول باشگاهو ازم نمیگیره(اینم تگ کرده و کامنت گذاشته واسش داداش مدیونتم!داداشه هم ج شو داده این حرفا چیه امیر جان همین ک میای باشگاه واسمون رحمته)

چهارمن پول لباسو عینکو اینارم دومادمون میده ک الهی فداش شم ک انقد حواسش بم هست(پیج مغازه دومادشونو تگ کرده و میگه برین مغازش ناموسا عالیه جنساش)

دگ بقیه حرفاشو یادم نی ولی حالا کامنتا

+خاک برسرت تتلو!!آنفالو

-داداش پیجت هک شده یا خودت داری پست میزاری؟؟

*-واااییی عمو تتللللل امروز درباره شما تو کلاس انشا نوشتم معلممون بم ۲۰داااد

+اخیییی عمووو الهی بمیررم!!من بابام کارخونه داره میخای بیای اونجا کار کنی؟؟:(

-انفالو و بلاک:|

*اشکم در اومد عمو:(چرا انقد بدبخت بیچاره ای اخه

+من نمیدونم چی بگم واقعا!!خدا شفات بده

قیافه من:||||||

.

.

،

،

،

.

روز پنجم

عکس ببعی گذاشته میگه واااایییی تتلیتیاااا نگا کنییین این ببعی چقد نازهههه

تورو خدا بیاین دیگه گوسفندنخوریم اونام مثه ما میفهمن اونام جون دارن

من که دیگه گیاهخار شدم هر تتلیتی ک گوشت بخوره عمو رو باید فراموش کنه

قیافه من:|||||

کامنتا

-...خل

+وااای باشهه عمو من قول میدم دیجه ببعی نخولمممم

-انفالو

+وای عمو راست میگییی!!!چرا ما ادما انقد کثیفیم ک همچین موجودات بی گناهیو میخوریم!من حمایتت میکنم عمو امیر

-وای چ گوسفند نازی مث خودته عمو!

*لایک

-بچه ها پراید مدل۹۲دارم معدلم کم شده بابام میخاد بفروشش کسی هس بیاد اینو بخره بعده یکی دوسال بیام ازش پس بگیرم!؟ولی ناموسا پسش بدین!!توروخدا اگ میتونین دایرکت بدین(وااای ینی من مردم از خنده اینو دیدم)

.

،

،

،

،

روز هفتم

Fatemea_98 unfollowed this page

درواقه انفالوش کردم چون نگران حجم اینترنتم بودم وگرنه بازم ب پیجش سر میزدم 

.

.

.

.

،

روز مرگ مرتضا پاشایی:(

اخه ب من چی کی مرده و چیکاره بوده

شماها حواستون ب زندگی خودتون باشه مرده پرستای بدبخت

اون الان مرده و داره اون دنیا ب ریش شماها میخنده اونوقت شما میاین ب من فوش میدین ک چرا تسلیت نگفتم؟؟

اثن من اونو نمیشناسمش و سرجریان فوتش اسمشو واسه اولین بار شنیدم

الان بابای اون مرحوم بجا عذاداری واسه پسرش میاد اینستا پست میزاره 

ب من چ اصن

(دوتا فوشه خیلی زشتم اخرش نوشت!)

خودتون کامنتارو حدس بزنین!!

البته تتلیتیا ک دگ خودشونو کشتن اون زیر

-وایییی عمووو چرا نارراحت میشی اخهههه نبینم غصه بخوریاااا

+ای وای داداش چرا عصبانی شدی حالا ول کن باو

*خاک برسر طرفدارای مرتضا پاشایی ک دارن شخصیت خودشونو نشون میدن با این حرفا!!عمو راست میگه شماها واقعا مرده پرستین!!ایششش

.

.

.

،

،


ی مدت بعد

بچه هااا امشب شب یلداااست

با مامانو اجی گله اومدیم مهمونییی 

جاتوون حسابی خالیههه

و عکس مامانو اجیشو بی حجابو با ی من ارایش گذاشته بود

.

.

.

،

،

دو هفته بعد

دخترایی تتلیتی خاعش میکنم حجاباتونو رعایت کنین شما قراره مادرای اینده بشین

اصن اگه نمیتونین با حجاب باشین همون بهتر ک تو خونه بشینینو نیاین بیرون

عمو ناراحت میشه شماهارو با این وضع تو خیابون میبینه😭😠

کامنتارو یادم نیس:||||

ولی کلی فحشو فضیحت نوشتن ک از بیان کردنشون معذورم^___^

.

.

.

،

جریان استقلال پرسپولیسی شدنشم ک بماند

اصن این ادم نیس

ی موجود ناشناختس

ی پست گذاشته بود ک بچه ها واسه ظهور امام زمان دعا کنین لطفا

یکی کامنت داده بود لامصب تو خودت از نشانه های ظهوریی!!!

.

.

.

اهنگ جدیداشم ک دگ اصن دان نمیکنم

اخه از اسماشون ملومه چقد بیخودن

-تو کوچه ماهم عروسی میشه:|||

-ب من چه هان؟؟

-ینی پتانسیلشو دارم ک سه برابر این متن واسش بنویسم ولی خب میدونم همینجوریشم کسی اینو نمیخونه 😂😂😂😂😂

بجز اقا دانیال=)))

خوب شددد مهندس!!؟؟


همین دیروزم دوباره پست گذاشته ک من دگ نمیام اینستا و اینا

واقعا الهی ب حق همین روزای عزیز شفا پیدا کنه-__-







  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۲)

پستاتون خوبه در مورد خاطرات میخواستم بگم که اگه یکم اپدیت تر باشه بهتر میشه اما در کل خوبه ممنون
پاسخ:
لطف کن ب همون باشگاه رفتنت ادامه بده نظر نمیخاد بزاری واسم
:|||
بچه خاقانیو چ ب کامنت گداشتن
-_____-
Fabulous success for your book launch, Connie!So proud of your accomplishment added to all your other great acheveimentsthe last few years in your online business!You are a great inspiration to me!Suzanne
پاسخ:
خیلی تند تند گفتی:||
میشه یبار دگ شمرده تر بحرفی؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">