~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#yalda_nevesht

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

پِـــــــدَر بُـــــزُرگـــــــ فـــــالِ حــــافِظــ


گِــــــرِفـــــت...


آمَـــــد کـــــه...


جُـــــز نَـــــقـــــشِ تــــو دَر نَـــــظَــــر نَـــیامَــــــــــــــ👣ــــــد مــــا را


 


جُـــــز کــــــوے تـــــو رَهـــــگــــــــذَر نـــــیامــَــــــــــــــ👣ـــــــــــــــــد مــا را


 


پـــــدر بزرگ نگاهـــــے به من کـــرد...


اِنـــــگــــــار او هَــــم مثـــــلِ حـــــافِـــظـــ


از حـــــال مَـــــن با خَــــــبر است...


.


.


.



،


،


میــــــے گـــــــویَـــنــــــــد...


یَـــــلـــــــــــــــــــــ 🍉 ـــــداســــت و...


طـــــــــــــــــــــــــــــولانـــــــے تَــــــریــــنـ شَـــــــبِ ســــــال...


بانـــــــو...


ســـــــــــــال هاســـت بــــے تـــــو...


هرشب براے مَــــــــــن 


شَــــــــــبِ یَــــــلـــــداست...


 


.


.


.


.


.


.


.


اِمــــــشَـــب فُــــــرصَـــــتــــ زیـــــاد دارَمــــــ...


آخَــــــــــــــر مــــیدانـــــے..


شَــــــــب یَــــــــلـــــداســــــت..


وَقـــــــــت زیاد هَـــــست...


بَـــــــراے انتِظــار...


بَـــــــراے فِـــــکـــــر کَـــــردن بــــــه ...تـــــو...


بَــــــــ 🎼ــــــراے


فُــــرصَـــــــت زیاد دارم...


.


.


.


 .


.


.


 


و شـــایَــد...


🍁پایـــیز بــــے تـــو...🍁


چــــــیزیــــــےنَـــبـاشَــــد


جُـــــــــز ...


ســـــوز و ســـــرما...


🍂وبرگـــــــ هــــاے بـــــــــــــ🚶🏻ے اســـــتِــفاده...🍂


.


.


.


 


.


.


.


یَـــلــــدا یَـــعـــنــــے ...


یِــــــک لَــــحــظِــــه بــــیشـــتَــــر گــــــــریـــســــتَـــن...


بِـــــه یـــادِ خــــاطـــــــراتَــــت


.


.


.


.


 


 


بوی یلدا را میشنوی؟


انتهای خیابان آذر ...


باز هم قرار عاشقانه پاییز و زمستان ...


 قراری طولانی به بلندای یک شب....


شب عشق بازی برگ و برف...


پاییز چمدان به دست ایستاده ....


عزم رفتن دارد....


..


آسمان بغض میکند ...


میبارد...


خدا هم میداند عروس فصل ها چقدر دوست داشتنیست .


دقیقه ای بیشتر مهلت ماندن میدهد ....


آخرین نگاه بارانی اش را به درختان عریان میدوزد ..دستی تکان میدهد ......


قدمی برمیدارد سنگین و سرد


 


کاسه ای آب میریزم پشت پای پاییز...


و....


تمام میشود ...


"پاییز" ای آبستن روزهای عاشقی ...


رفتنت به خیر ..


سفرت بی خطر...!


یلدا مبارک!


.


.


.


.


.


.


با تشکر از علی که اجازه داد نوشته هاشو بزارم تو وبم


هرچند دوساعت بش گیر داده بودم از خودش متن بسازه تا من بزارم تو پستام خخخخ


چهار تای اولی مال علیه


البته چهارمیش قبلا نوشته بود من الان گذاشتم اینجا


خخخ اختصاصی بود واسه خودم خب^__^


پنجمیشم خودم از خودم نوشتم^__^


اخه علی گفت توام خیلی قشنگ مینویسی کلی تشویقم کرد منم جو گیر شدم نوشتم اونو خخخ


تاحالا متن ب این کوتاهی ننوشته بودم:||||


چه یلدایی شد ولی


سه روزه دارم انارو هندونه لایک میکنم


سرویییس شدممم ینیییی


فردا امتحان ریاضی دارم هیچیم نخوندم


اصنم ناراحت نیستم


از همین تریبون اعلام میکنم تهرانیا الاهی تتیلات کوفتشون بشه-___-


خب راستش قرار بود دوتا اهنگی که خونده بودمو بزارم تو پستام تا گوش کنین ولی خب بنا به دلایلی پشیمون شدم قشنگ شده بود ولیا:||||


.


.


.


خدایا امیدوارم هیچکی مریض نشه:(


خییلی سخته:(


امیدوارم هیچکی شرمنده خانوادش نباشه تو همچین شبایی:(


امیدوارم هیشکی اونقدر ضعیف نباشه که برای موندن هر بی ارزشی تو زندگیش تن ب هر خاسته ای بده


امیدوارم هیچ کسی انقدر تنها نباشه که بخاد تنهاییشو با ادمای بی ارزش پر کنه


امیدوارم افرادی که تاحالا دلشونو شکستم منو ببخشن:(


امیدوارم اون یاروعه منو ببخشه:||| هرچند تقصیر خودش بود-__-


امیدوارم فردا تتیل شه:|||


امیدوارم یلدا روز به روز بزرگترو عاقل تر شه:)


امیدوارم مشکلات محمد جواد حل شن


امیدوارم منصوره با خودش کنار بیاد


خدایا امیدوارم پویا آدم شه و بفهمه ارزش خودشو


امیدوارم زینب تو رشته مورد علاقش قبول شه


امیدوارم مریمو نیلوفر ادم شن:||||


امیدوارم حال میلاد خوب باشه


امیدوارم عاطفه سر عقل بیاد


امیدوارم ....


تو یه همچین شبایی که واسه خیلی از آدما با ارزشه آرزو ها زودتر براورده میشن


مگه نه؟؟


امیدوارم همه کنکوریا به هدفشون برسن


الهیییی آمیییییین


^______^


 


 


 

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۲)

  • جوجو کوچولو
  • سلام علیکم
    سلام علیکم
    پاسخ:
    سلااااااام بر تو ای عشقققق
    Hmm..mm.what COULD it be?One more reason to love you: I have a cat named Ruby.And YOUR Ruby looks a lot like my dog! He's a Havanese, what's Ruby?xoxox
    پاسخ:
    یور روبی؟؟:|||
    من روبیم کجا بود!!همین دگه
    انقد با این سگو گربه ها گشتی چشات دگ سو نداره-___-
    اخرش نفمیدم سگ داری یا گربه:|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">