~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#هوای پاییز

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

واقعا دمم گرم

باورم نمیشه این مدت تونستم در این حد خودمو گول بزنم

من ی ویژگی جالبی دارم اونم اینه که مثلا روزه ولی من ب خودم تلقین میکنم شبه

الان باید شب باشه

بعد واقعا فکر میکنم شبه!!نمیگم این فکره خودمه که

چ مثال زشتی زدم!!!:|||

حوصله ندارماااا فدای سرم ک زشت بودو سر در نیوردین ازش-___-

خب منظورم در کل اینه وقتی ی دروغو تو ذهنم تکرار کنم خودمم باورم میشه

اصن من چرا همچین شدم باااازززز

انقد که امروز دروغ گفتم هیچ روز دیگه ای دروغ نگفته بودم

ی پسر کرد (خارجی)که بزور فارسی بلد بود تو اینستا اومد دایرکت انقد چرتو پرت گفتم بششش

مثلا گفتم من درس نمیخونم چون ننه بابام نمیزارن و خودمم خیلی خنگم هیچی از درسا حالیم نمیشه

همه رو همینجور سرکار میزاشتم 

خودشون باید بفهمن وقتی من اعصاب ندارم نباید پی ام بدن-___-

هعیییی خل شدم اثن

امروز رفته بودم کتاب بخرم

بعد ب اقایه فروشنده گفتم فلان کتابو ندارین چرا پس

گفت داریم ایناهاش

و اشاره کرد ب روبروم

منم خودم قبله اینکه بپرسم کلی چک کرده بودم

یهو جیغ زدم سر پسره که نیستتتتتت

پسره کپ کرد اصن

یهو اومد نزدیک کتابو از جلوم برداشت داد دستم گفت بفرما

قیافه من:O

چشام گررررد شد

ندیده بودمش اصننن

یهو سرمو انداختم پایین گفتم ببخشین

و رفتم بالا ک حساب کنم ولی صدا خنده اروم پسره کاملا میومد-___-

بعدشم ک اجیم هی تو تلگرام پیام میداد مگه تو سر کلاس نیستییی پس چرا آنیییی

حالا لوت میییدم وزر زر زر

منم بلاکش کردم-__-

خخخ شوخی میکردا ولی من اعصاب نداشتم!!!

حوصله استاد یکتارم نداشتم حتاااا

دراین حدددد

امروز قرار بود تا۹شب کلاس باشیم ولی ب لطف قوه الهی کنسل شد

ینی خدایاااا شکررررت

با منصوره هم قهر نیستم ولی خیییلی ناراحتم ازش

حوصلمم سر رفته-__-

ا.

.

.


این چند روزم نه حال داشتم ن اعصاب پست گذاشتن

الانم ندارمااا

ولی مهدی اهنگ جدید داد خاستم متنشو بزارم یهو اینارم نوشتم:|

اثن قرار بود فقط درباره اهنگ حرف بزنم:|||

اهاااا ی چیز دیگهههه

اقاااااا من ازین هدفون رنگی رنگیا میخااااام

خیییییلیییی دلم میخااااااد

خیییییلی خوشگلننن

ولی گرووونههههه

50تومننننن

مامان بابام ک پول نمیدن ازین چیزا بخرم

امروزم کلی پول کتاب دادم دگ پول ندارم

تصمیم گرفتم از دوستام نفری۱۰تومن بگیرم واسه کادو تولدم

ک بشه بخرم:(

البته اگ تا اون موقه باهمشون قهر نکردم:|||

اه این چیزای نا امید کننده رو بیخیال

آهنگ مهدی رو گوش کنین

#هوای_پاییز

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۱)

I just wanted to inform you how much we appreciate every little thing yov2u8&17;#e contributed to help enhance the lives of people in this theme. Through the articles, I have gone out of just a beginner to a professional in the area. It is truly a honor to your work. Thanks
پاسخ:
ها؟
فقط اخرشو فمیدم:|
یور ولکام:|||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">