~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#حسه_خوبیه

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ق.ظ

امروز واقعا حس عجیبی دارم

کلی حس که واسه اولین بار تجربشون کردم

شایدقبلنم واسم اتفاق افتاده بود

ولی امروز واقعا به چشمم اومدن این اتفاقا

نمیدونم

تحت تاثیر دوستامم یا حس واقعی خودمه؟؟

هرچی که هست قشنگه

خیلی قشنگه

انقدر که تو دلم قیلی ویلیه

دلم میخاد واقعی باشه

از دروغ خسته شدم

دلم میخاد صافو ساده باشه

دوزو کلک نباشه

دلم معرفت میخاد:)

#خوشحال

#ناراحت

#سردر گم

#دو راهی

.

.

.

.

میترسم اینهمه فکرو خیال بکنم اخرش بفهمم همش الکی بوده

همش بچه بازی بوده

شما از کجا میفهمین یکی بهتون راست میگه یا دروغ؟؟؟:((

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">