~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

اندر احوالات امتحان ریاضی^__^

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ق.ظ
ونم واستون بگه که
امروز از صبح رفتم کتابخونه
امتحانامون از چهارشنبه شرو میشه و اولیشم ریاضیه-__-
تقریبا۷ونیم بود ک رسیدم کتابخونه
وقتی ساعت۸شد ی نگا کردم دورمو دیدم جای سوزن انداختن نییییست
اصن تاحالا تو عمرم انقد کتابخونه رو شلوغ ندیده بودم
بعد ی دختره ای اومد کنار میزم گفت چی میخونی
گفتم ریاضی!!
گف عع منم امتحان ریاضی دارم
و شرو کرد فوش دادن ب تموم ریاضی دانا و نویسنده های کتاب درسیو معلمشون 
منم گفتم وای منم هرچی میخونم نمیفهمم اینا چی چی ان
و بش گفتم بندو بساطمونو جمع کنیم و بریم نمازخونه باهم بخونیم
بعده دو ساعت تازه نصف یه فصلو خوندیم:||||
تازهههه بیشترشم نفهمیدیم و فقط حفظ کردیم!!!
ینی تو روح معلممون:||||

بعد عارفه(همون دختره)گف پاشو بریم سالن یه چیزی بخوریمو ادامه بدیم درسو
منم حسابی خسته شده بودم اعصابمم خورد بود
گفتم باشه
بعد از نمازخونه اومدیم بیرونو رفتیم تو سالن
ک دیدم چن تا از دوستام اومدن
رشته اونا ریاضیه
اصن دوست نبودیمااا سه چهار روزه اشنا شدم باهاشون اصن
دوستای عاطفه بودن
بعد اونام گفتن وایسا ماهم بیایم باتو یکم استراحت کنیم
بعد تقریبا۷-۸نفر شدیمو اومدیم بیرون ک یهو قیصری رو دیدیم
منم ک سر جریان دیروز حسابی رنگم پرید!!ینی از دیروز تا حالا هروقت میبینمش از استرس یخ میکنم
قیصری اینجوری نگامون کرد:|و رفت
بعد ک قیصری رفت کنار یهو دیدم بعلههه
اقایh بیرون وایساده و داره حرف میزنه با دوستاش...
بقیه جریانو تو پست بعدی سعی میکنم بزارم
اخه خیییلییی طولانی میشه
خخخ


:-) .

.

.

.

.

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">