~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#و_سر_انجام

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

خببب 




عرض شود ب حضورتون که


دیروز خل شده بودم


فکرمم خیلی درگیر بود


با خودم گفتم بزا بش بگم ببینم چی میشه


اولش ک پدرشو در اوردم


هی گفتم یه چیز میخام بت بگم و اینا


ولی نمیگم


خلاصهههه


دقش دادم


دقیقن۴۵دقیقه طول کشید


هی میگفت بگو


من میگفتم نه


اخره سر چند تا از پی ام قبلیاشو ک بم داده بود کپی کردم واسش دادم


گفتم منم همینطور


و بلاکش کردم:||||


در واقه عصبانی بودم


از دست خودم


 این چی بود بش گفتم اخهههه


بعد که دیدم کاریه که شده براهمین انبلاکش کردم


و گفتم حالا یجوری جمش میکنم


بش پی ام دادم میدونم تو دیگه منو دوست نداری و این حرفا و نمیخاد درگیر کنی ذهنتو


.


.


.


.


بگو نه دیگه دوستت ندارم😐


Vaaaa


Kholi?


Man hanoz azat khosham miyad


Vali


زحمت میکشی😐


Dg na mese on roza


Behtare begam


Pedaramo Dar avordi


Vali Ba in hal


اگه احساساتت واقعی بود که تموم نمیشد😐


Khodetam midoni ke hanoz alaghe Daram behet


خب بهونه نیار جدی زیاد ناراحت نمیشم😐


Chera narahat beshi?


Az inke hanoz Doset daram?


ازینکه دوسم نداری دگه😐😑


نداری دیگه


وقتی الان تموم شده ینی الکی بوده


Goftam mese on roza na


اون روزا منظورت سه ماه قبله؟؟


Kholi?


ینی اون علاقه ای ک اینهمه میگفتیو قسم میخوردی واقعیه تو ۳ماه کم شده؟؟


Man to in chand roz koli taghir kardam che berese be se mah


Kholi?


Key man goftam Doset nadaram?


Vaaaaay


Chera injori fekr mikoni?


Age Doset nadashtam mese in khola pa mishodam biyam donbalet ke Tanha nari?


Man onjori ke fekr mikoni nistam


To fekr mikoni ke man akhlagham intoriye ke Ba hame dokhtara khobam


Vali nakheir


Dar morede dokhtara gahi enghadr sagam ke tarafam nayan


To in sharayet fekr mikoni Chera inghadr Ba to khobam?


Chon hamsayamoni?




Mohadese hamsayamon nist?


Zahra hamsayamon nist?


Parisa baseri hamsayamon nabod?


Vaghean kholi


Age alagheii nabod javabe salametam nemidadam


Chera enghadr manfi fekr mikoni


On az rozaye aval ke inaro goftam behet


Ke hamash tafre mirafti


Va jori barkhord mikoni ke engar Ye havas bazam Va Alan oftadam donbale to


من اینجوری فکر نکردم😑


ینی نمیدونم


Pas chi?


Nemidoni ke havas bazam ya na?


Shab khosh.


.


.


..


اینجا قهر کردو آفلاین شد یهو خخخخخخ


.


.


.


.


منو تو ک تارف باهم نداریم


صد بار من گفتم نه


اگه توام یبار بگی نه اتفاق خاصی نمیوفته


اره یا نه؟؟


Kholi to


Ah


Sado yek bar are.


.


.


.


.


منم دگه مونده بودم چی بگم:||||


بش گفتم فردا اگه اومدی کتابخونه حرف میزنیم


ک قصد داشتم بپیچونمو نرم


ک خداروشکر نیومدددد


البته اگ مهم بود میومد دیگههههه


مگه نه؟؟


اصناااا پسرا همشون دروغ میگن بامنم بحث نکنین


وقتی از شدتش کم شده ینی بازم میتونه کمتر شه


بنابرین اعتمادی بش نیست


.


.


.


.


.


.


بحث حمید دیگهههه تموووم شددد


دیگه جوابشو نمیدممم


اصن انقد این مدت خودمو الکی درگیر کردم که اتفاقای هیجان انگیز تر کتابخونه رو یادم میره بگم واستون


ایشالا از فردا بازم با پستای بدون رمز برمیگردیم در خدمتتون خخخخ

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">