~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#متنفرم

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ب.ظ

من متنفرم ازین ذهن درگیرم




متنفرم از انتظاراتی که از بقیه دارم




متنفرم از چشام




متنفرم از کتابخونه




از امتحانا متنفرم




از فیزیک متنفرم




ازش متنفرم که میگه نمیتونم بیام ولی مراقب خودت باش




ازش متنفرم که همیشه جلوی چشممه




ازش متنفرم که همیشه پشت سرم ظاهر میشه




ازش متنفرم که همیشه لبخند میزنه




ازش متنفرم




متنفررررررر




متنفرم ازینکه داره درگیرم میکنههههه




نمیخام بش فکرررر کنممممم




نمیخاااااااام




امروز امتحانمو دادم و سر خیابون کتابخونه پیاده شدم






یکم که رفتم دیدم یکی گفت نری تو گوشیت یهو


اخه داشتم چت میکردم با یکی از دوسام برا همین سرم تو گوشی بود


اتفاقا دوستم داشت میگفت از حمید چه خبر


تا این پی امه رو داد یهو صداشو شنیدم پشت سرم


قلبم وایساد یه لحظه


خیییلی شوکه شده بودم


یهو برگشتم نگاش کردم دیدم لبخند زده و اروم داره میاد


کنارم وایساده بودو باهم میرفتیم سمت کتابخونه


گفت پس چرا امروز با سرویس نیومدی؟؟


گفتم خابم میومد


گفت دیشب چرا قهر کردی؟


گفتم قهر نکردم


گفت ناراحت شدی!!چرا ناراحت شدی؟؟


گفتم نشدم


گفت پس چرا یهو گفتی شب خوش!!


گفتم خابم میومد


خندیدو گفت توام که همش خابت میاد!!الان اشتی؟؟


خندیدمو گفتم اره


رسیدیم کتابخونه دم محوطه بش گفتم وای حالا قیصری میبینه باز گیر میده


یهو گفت غلط کرده بت گیر بده


.


.


.


.


.






.


.




.


.




.


متنفرم از دورو بریام که حقو ب اون میدن


میگن چقد مظلومهههه


چقد اقاااااست


بابا متنفررررررم از همه چیییی


اه


اههه


.


.


.


.


.


.


.


.


اینم پریروز میخاستم بزارم ولی حال نداشتم-____-


.


.


.


.


.


بی تو سر دردو جنون




بی تو بارونو خزون




بیا برگرد سمت من




یباره دیگه بمون




.




.




.




.




اهنگ جدید علیشمسو مهدی جهانی_من که آدم بدی نبودم




.




.




.




.




امروز خیلی اتفاق افتاد




کلا دوسات بیشتر درس نخوندم




یکی از پسرای کتابخونه عاشق عاطفه شده بود و امروز خاستگاری کرد ازش




عاخییییی




خیلی باحال بود




ظهر بعده ناهار۸نفری نشستیم دوست پسرا بچه هارو هک کردیم




و همشون حداقل دوتا جی اف دگ داشتن




:|||||




درسته هک کردن کار اشتباهیه ولی بحث زندگیو ایندس




خلاصههه یه وضی بوود




حوصله ندارم بنویسم ولی خوش گذشت:)




خیلی خوش گذشت:)




امروز سر همین هک کردنا نت میخاستیم




گوشی عاطفه نت نداشت




من در کمال پرویی ب حمید گفتم بیاد دم در وایسه هات اسپاتشو روشن کنه 




اون بنده خدام اومد:)




عاخیییی




اذیتش میکنم




ولی حقشه




نمیدونم چرا حقشه:||||




لجم میگیره ازش




باید بگه دوسم نداره




باااید بگهههه




انقد اذیتش میکنم تا بگه



 


امروز بابام زنگ زد گفت بیا بیرون دارم میام دم فرهنگسرا دنبالت


منم دم در وایساده بودم ک دیدم حمید گوشیشو گذاشته رو گوشش و پشتش ب منه


منو ندید اصن


بعد گفتم هه نگاااا دوس دختر دارههه


چجوریم زل میزنه ب گوشی


یهو دیدم گوشیم داره زنگ میخوره 


بعد نگا کردم دیدم حمیده:||||


خخخخخخ انقد ضایه شدممم


بعد مونده بودم بردارم برندارم چیکار کنم!!!


میخاستم برم پیشش اعلام وجود کنم ک نمیشد


چون ی گله پسر بیرون بودن


دگ اخره سر جواب دادم


اونم داشت میرفت سمت سالن دوباره


وارد سالن ک شد من برداشتم گوشیو


اونم یهو منو دید


وای چ صداش پشت تلفن خوب بود^___^


خخخخخ


منم گفتم بله


گفت کی میری


گفتم اگ دقت کنی دم درم الانم دارن میان دنبالم


یهو سریع رفت سمت سالن گفت وایسا اومدم


گفتم نهههه 


یهو وایساد و گفتم میاد اینجا بابام!!!اصن بزار زنگ بزنم ببینم کوش


قط کردمو اومدم بزنگم ک بابامو اون ور خیابون دیدم


حمیدم رفته بود تو کتاباشو جم کنه


زنگ زدم بش آروم گفت بله


گفتم بابام اومده من رفتم میخای بیای؟؟


یواش گفت نه مرسی


منم خندیدمو گفتم وای صدات پشت تلفن چه قشنگه


اونم زد زیر خنده و گفت دیوونه


منم قط کردم:)








....

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">