~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#عادت_دارم_ب اینکه_همیشه_تو_باشی_کنارم

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ

تموم شد...


فردا اخرین امتحانشه و دیگه نمیاد....


این چند روزم درست حسابی ندیدمش


کلیم ناراحتش کردم


کلیم بحث کردیم


خخخخ


..


.




ادامه مطلب


.


.




rabera Block kardan namardi nist?


خب ناراحت بودی از دستم😑


Man narahatam to block mikoni?


Ajab giri oftadama


To narahat bashi Mano block mikoni


Man narahat basham bazam Mano block mikoni


Elahi man bemiram ke in block kardanet tamom she


😁😁😁😁خب من همیشه متفاوتم


الاهی من بمیرم ک تو از دستم راحت شی😐


Nakheiram


Man bemiram ke az daste hamechi rahat sham


نامردیه


Elahi


اون موقه ک دوست نداشتم ازین دعاها میکردی خب😒


Farghi nadare


Dar kol Ye nafase rahat mikeshi


نه دگ😐


تو تاحالا کسیو دوس نداشتی براهمین اینو میگی


👊


😑😑😑😑😑😑😑


Delam mikhad saramo bezanam be divar


براچی


Ke rahat sham


از دست من؟؟😐


Az daste hamechi


منم جزو همه چیم دگ😐


ممنون واقعا


Na


To ro sare man Ja dari


سرت جزوه همه چی نی؟؟😐


Na


منظورت اینه ک رو اعصابتمممم؟؟😭😭😭


Na


قرص نه خوردی؟؟


Na


منو دوس نداری؟😐


J nemidam Chon porroo mishi


😁


Baz block kon bashe?


پس منم دگ نمیگم 👌


Chiyo?


همون کلمه ای ک باعث پرو شدن من میشه رو


Doset daramo?


Dige nemigi ((doset daram))?


هوم


بله دیگه نمیگم


Bashe nago ((doset daram))


Age dg man goftam ((doset daram))


باشه نمیگم(دوست دارم)


Afarin


.


.


.


.


مثه همیشه سردرگمم


گیجم


نمیدونم چه کاری درسته چی غلط


دیگه هم دیدارامون میشه مثه قبلن


تو سرویس فقط میتونم ببینمش:(


میشه این یه ماهو فراموش کنم ینی؟؟؟


دلم میخاد فراموش شه


یجوری که انگار از اول چیزی وجود نداشته


من آدمه عاشق شدن نیستم


دارم زجر کشیدن خودمو میبینم


درگیر شدنمو


من این جوری زندگی کردنو نمیخام


نمیخام


:(((



  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">