~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#94

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ

گفتم سعی میکنم!!وقتی تو قبلا تونستی منم میتونم


گفت خیلی بی انصافی فاطمه


من اعتمادندارم


من میترسم


من هنوزم....


من دلم واسش تنگ شده


من نمیخام حمید بیاد تو زندگیم


من میترسم از ته این رابطه


من از مهربونیاش میترسم


از نگاهاش وقتی از دستم عصبانیه


از ناراحتیاش


از خوشحالیاش


از وقتایی که میگه دوسم داره


از وقتایی که نمیگه و میگه همیشه بت نمیگم این حرفو!!باکارام بت ثابت میکنم


از وقتایی که میگه دیوونم کردی دختر!!


از وقتایی ک بحثو عوض میکنمو جوابشو نمیدم






من نمیدونم چمه


فقط میترسم


فقط گیجم


فقط نمیدونم چیکار باید بکنم


چه کاری درسته چه کاری غلط


من فقط...



  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">