~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#مدلمه

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

شاید بهم بگی خیلی بد و غدم


خب من مدلمه به توچه، مدلمه


مدلمه به توچه، مدلمه




بگو دوستات بیان فدا سرت باز روزارد


لبت باش هماهنگه پارت به پارت


خالی کنیم شبا سلامتی باطلا


چون ندادم ادامه رارو


زنگ بزن خالی شی با چند تا فحش


منم تو فکرو حل میشه فردا مشکل


نری تو درخت یه وقت مست با پرشه


خودت بری بمونه همه حرفا پشتت


باهات حال کردم قبل اینکه شلوارلیت دراد


باهات مست بودم مست اون شرابی ی لبات




چه شبایی که خراب میرقصیدیم ما تا صبح


عینه دیوونه ها شدیم میزدیم رو گارما زور


خیلی زود جفتمون پس میدیم کاماشو


فقط سر قرارمون بمون


هر جا رفتی بازم برام بمون یه دوست


میفرستم برات از راه دور یه بوس




به حرفم رسیده خودش گم شده فکرش


تو چند هفته پیشه میخواد برگرده


به عقب نه نمیشه


اینقدر زل نزن به ساعت


هیچ عقربه ای که بیبی برعکس نمیره


برگرده دیره میخواد برگرده دیره


هیچ عقربه ای که بیبی برعکس نمیره


برگرده دیره


مدلمه به توچه مدلمه


مدلمه به توچه مدلمه


.


.


.


قشنگه


#چشمک_وانتونز


.


.


.


.


دیروز خوب بود


خوش گذشت


نوشتنم نمیاد


خوبه


باید خوب باشه


باید ذهنمو خالی کنم


از کسی که دوسش دارم


از کسی ک دوسم داره


از این جیزایی که فقط الکی وقتمو میگیره و اخرشم هیچی به هیچی


ولی...


یکم خستم


زندگیه من نباید اینجوری میشد


کاش زودتر بزرگ شم


۱۷-۱۸سالگی عجیبه واسم


من هنوز خیلی بچم


من هنوز دست از دیوونه بازیام برنداشتم


من بلدنیستم مثه بقیه هم سنام سیاست داشته باشم


بلد نیستم نخندم


بلد نیستم حرفمو نزنم


بلد نیستم بقیه رو ناراحت کنم


من دیونه بازیامو دوست دارم


خلو چل بازیامو دوست دارم


مدلمه~___-


من بلد نیستم بزرگ باشم

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">