~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#خواب_دیدم

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

دیشب ساعت ۳خابیدم

بعد ساعت۱۱بیدار شدم

ی خاب خیلی خوبیم دیدم

ینی وسط خاب فهمیدم اینا همش خابه ها

ب خود یاروام گفتم ع تو ک الان تو خابمی

بیدار شی یادت میره اینارو ک

گف ن تو کاریت نباشه هم من یادم میمونه هم تو

الان ک بیدار شدم یادم افتاد وقتی من این خابو دیدم دلیل نمیه ک اونم این خابو ببینه ک:|||

کاش تو خابم طرفو شقه شقه ش میکردم ک دگ واسه من تز نیاد-___-

اهههه ازون خابام بود ک حداقل ی هفته ذهنو درگیر میکنه 

لامصب همیشه خابام خیلی واقعین

بعد ظهر ک شد اجیم گف فاطمه دیشب خاب دیدم شوهر کردی

گفتم عع ب سلامتی با کی؟

گف پوریا(پسر عموم)

خب عجیب بود!!

پوریا و اون یارو ک خابشو دیدم هم قدن

میشه اینو ب فاله نیک گرفت شاید😂😂😂😂

اجیم تو تعبیر خاب زد خابشو بعد دیدتعبیریش وجود یه خطر بزرگه

:O

خخخ


  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۵)

  • سیّد محمد جعاوله
  • این وسط نماز صبحت چی شد؟
    پاسخ:
    :||||

  • سیّد محمد جعاوله
  • این وسط نماز صبحت چی شد؟
    پاسخ:
    همه چیو ک نباید توضیح داد-__-
  • طاها میرویسی
  • پسر عموت نفهمه ها!
    پاسخ:
    خخخخ باشه بش نمیگمم
  • طاها میرویسی
  • من دنبالتون کردم میشه منو دنبال کنین؟
    پاسخ:
     دنبال نیستی؟؟؟:///
    هستی ک
     نماز صبح رو توخواب میخوندی خیالت راحت میکردی توکه این قدر خوابات به واقعیت نزدیگه.....هه
    پاسخ:
    خخخخ
    گیر دادین ب این نمازه هاااا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">