~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

جنابه xyz:|||

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

دوسته عزیزی ک وب منو هک کردی

خدایی هدفت چی بود!!!؟؟:|||

۲۷تا دنبال کننده و ۵۰تا پسته چرتو پرت من درباره کتابخونه و اینا ب چ دردت میخوره اخه

اصن تو کی ایییی

عاقاااا خودتو معرفییی کنننن کاریت ندارررررم

کسی اگ این ای پی رو میشناسه بم بگه اسم طرفو

فقط میخام انگیزشو بدونم خخخخ

اصن اول ک این کامنته رو دیدم خوف کردم

فک کردم خودم واسه خودم کامنت گذاشتم:|||

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۶)

  • سیّد محمد جعاوله
  • چی بگم والا
    پاسخ:
    تو کامنتاتون بگردین ببینین این ای پیو پیدا میکنین یا نع
  • طاها میرویسی
  • طرف هکت نکرده
    اسم وبلاگ تو رو گذاشته برای کامنت خودش
    و اسم xyz رو گذاشته!! میخوای منم الان با اسم وبلاگت بهت پیام بدم؟
    پاسخ:
    عع اره میشه
    امتحان کردم خودم
    ولی بازم کیه طرف؟؟:|||
    ینی کی میتونه باشههه

    فاطمه من رمزندارم خب ینی نمیخای من بخونم!؟


    پاسخ:
    چرا انقد بی نامو نشونی خاهررر
    ی ایمیلی وبی چیزی بده تا رمزو بدم واست خو
    خخخخ
    وااا:-\ 
    من هیچوقت هدف این هکرهارو درک نکردم!!!
    پاسخ:
    منم همینطوررررررررر
    :|
    پاسخ:
    :|
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • من هیچوقت هدف این هکرهارو درک نکردم!!!
    فقط میخوان قدرت نمایی کنن:)
    خخخخخخخخخخخخ

    بعدش بیان به این راحتیا هم که میگن نمیشه هک کردش چیزاشو...
    و بعدش من که میگم بیان اینقدازدستت عاصی شده بخاطر این همه کنجکاوی وی شیطونک بازیت میخوادسربه سرت بزاره تا ازاین کارا نکنی
    قبلن اون یکی وبتو پاکیده الان اومده میگه هک میکنم اگه دست بر نداشتی
    خخخخخخخخخخخخخههههههههه
    پاسخ:
    خخخخخخخخ ینی کی میتونه باشههههههههه؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">