~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

گریهههههههه

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

واااییییییی کوتا کررررردمممممم


پسرونه یه پسرووونههههه


شیش کیلو کم کردم از صب تا الان


پنج کیلوش مال موهام بود یه کیلوشم بسکه حرص خوردماااا خخخخ


واااااییی ارایشگره گف من دلم نمیاد این موهارو بزنم که 


هی میگفتو دلمو خون میکرررد:((((


تالا اینجور کوتاه نکردم ینی چقد طول میکشه تا بلند شه؟؟؟:(((


ولی انگاری باحال شده عااا خیلی شاخ شده قیافم خخخخ


حالا عکس میگیرم بعد نشونتون میدم:D


من شاخم هه


=))))))))


اینم ازییین 


من برم کتابخونههه عودافزززز

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">