~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

-____-

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ

اندر احوالات...


دیشب که ساعت سه خابیدم


۶صب پاشدم رفتم درسو کلاسو اینا


اتفاق خاصی تو کلاس نیوفتاد


ینی اگرم افتاد من زیاد متوجه نشدم


چون همون طور ک مستحضر هسدین بسیار بسیار سرماخوردیده ام


دیشب ک شام نخوردم


صبحم یه کوچولو صبحونه خوردم ناهارم نخوردم امروز 


اونم که از وضعه خابم


حالام تا اومدم خونه دیدم شالو کلاه کردن خانواده ک بریم مهمونی


انقد زار زدم تا راضی شدن بمونم تو خونه:||||


الان تنها چیزی ک سرپا نگهم داشته این بود ک تا گوشیمو برداشتم دیدم ۸۳تا لایک جدید دارم با تعدادی فالوور


اصن یه حسی بم دس داد ی لحظه فکر کردم خیلی ادم شاخیم=)))))


و بسی خرسند گشتم


تو این وبمم ک۸تا کامنت جدید داشتم وبازم ذوق کردندی


=)))))


حالا ک فک میکنم میبینم کلی اتفاق افتاد امرو:||


ولی حال ندارم بنویسم


گشنمههههه


خابم میعاااااد


البته ب فکر چشمای مهبانم هستم خخخ


#mahban


هیچی دگ فلن همین



  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">