~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#جوجه_کوچولو

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ب.ظ

امروز زنگ اخر معلم نداشتیم سرکلاس


طبق معمول جیغو ویقم هوا بود کلاسو گذاشته بودم رو سرم


یهو یکی از بچه ها از پشت گرفت منو بغلم کرد


گفت وااای فاطی تو چقد کوچولوعیییی خوش بحالت پسرا از دخترای کوچولو و بغلی خوششون میاد


قیافه من:||||


واقعا همینجور شدمااا


بعد یهو یکی دگ گفت نههه اتفاقااااا پسرا از دخترای قد کوتاه متنفررررن و فقط مسخرشون میکنن


بازم قیافه من:|||


دوباره اون یکی گف ارههه من تجربه داررم پسرا فقط عاشق دخترا قد بلندن 


قیافه من:/


دوباره همون اولیه گفت والا ماهرچی دیدیم از ریزه میزه و فسقلی خوششون میومده


دوباره اون یکی گف نه بابا کی گفتههه!!!تو قدت بلند باشه قیافتم رو فرم نباشه ببین چقد خاطرخاه داری ولی خوشگلو قد کوتاه ک باشی کسی سمتت نمیاد


+البته من یکم این حرفشو قبول دارم:| ولی خب کلا گند زد ب شخصیت من




منم گفتم خاک تو سرتون ک تو این چیزایین!!بشینین درس بخونین کنکور دارین امسال بی حیاها


یهو یکی دیگه از بچه هاگفت ولشون کن باو دماغ تورو هیچکی تو این مدرسه نداره


حسودیشون میشه بهت


البته هممون باشوخی حرف میزدیما ولی خب من رفتم تو فکر


خب واسم مهم نیست کلی کشته مرده داشته باشم 


هرچند ک دارم همین الانشم خخخ(یکی سقفو بگیره)و قیافم بنظر بقیه چجوری بیاد.!حتا صبحا که میخام برم مدرسه تو اینه هم خودمو نگا نمیکنم ببینم چ وضی دارم!!چون کسی ک قراره جذب بشه جذب میشه😂😂😂😂😂حوصله ارایشو کرمو اینام ندارم اول صب


ولی اینکه شخصیت ادمو از رو قدش حدس بزنن یکم زوره


اخه چه ربطی دارهههه اینا بهم


اصن ما کنکوری ایم امسال-__-


اصن پسر چیه


ایششش😂😂😂




من اگه یکم (یکم نه خیلی)ریزه میزه باشم قیافمم بچه گونست از نزدیک خب


حتا از اجیمم ک ۳سال ازم کوچیکتره بچه تر میزنم:(




.


.


.


پیام اخلاقی این پست=۱)لدفن از دخترای ریزه میزه متنفر نباشین:(


۲)من دماغم از همه بچه ها مدرسه بهتره


۳)وقتی کوچول موچولوعین شیر زیاد بخورین قدتون بلند شه:||


۴)وقتی معلم نمیاد برین ی گوشه بشینین باخودتون خلوت کنین ولی نرین پیش همکلاسیا:|||


۴)پلیس فتا حواسش به همه چی هست^__^


.


.


.


پ.ن:یوخت فکر نکنین ۱۳۰-۱۴۰قدمه عا:||||


حدودا۱۵۵


-___-




#sepide


#AreZoOo


#HaNiYe


#EzAt



  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۱)

All this ounds quite impressive - I have a similar experience of visiting Forsmark in Sweden. A question - why doesn't the U.S. permit the reosocersipn of nuclear waste? In case of the development of this branch of energetics, there will be for sure more plants built, and there will be much more waste to store. Again, more and more uranium for fuel will be imported to the U.S. by Russia after the recent uranium import agreement. Maybe time to think about recycling the waste?
پاسخ:
الان داشتی درباره خودت حرف میزدی؟؟:|||
ب من چ اینا خب
اگ میخای خاستگاری باس ب عرضتون برسونم ک من قصد ادامه تحصیل دارم-__-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">