~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#دیوونگی

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

امتحان زیست خر است:|


فردا امتحان زیست دارم 


۵تا فصل


۴تاشو آبکی خوندم


فصل۵که بارمش۵ونیم نمرستو اصن نخوندم:||||


من نمیفهمم چرا همیشه موقه امتحانا ترم باید اتفاقای هیجان انگیز بیوفته واسم


پارسال ک جریان مریضی دوستم پیش اومد


امسالم ک دارم عاشق میشم مثلا:||||


اقااااا من نمیخام بش بگم دوسش دارم


چون اصن دوسش ندارم


هم زشته


هم صداش بیخوده


هم اخلاق نداره


هم مهربون نیست


هم دوسم نداره


هم کلی چیز دیگه


شمام یکم بد بگین دربارش تا عقلم بیاد سر جاش


اخه باواااااا من سه ساله هرروز دارم میبینمشششش


حالا همین یه هفته ای که اومده کتابخوونه تازه بش دقت کرررردم


اخه الان وقتش بوووود؟؟؟


اوسکلم دگ-___-


اصن من همیشه انقد با همه صمیمی ام ک دخترو پسر فرق نداره برام


همه رو ب ی چشم میبینم


حالا بعده سه سال یادم افتاده عع حمید پسره:|


عع حمید دوسم داشته :||


عع حمید ازون خباس:||




هروقت خودش دوباره بحثو پیش کشید منم میگم باشه روش فکر میکنم-__-


مثه اون سری یهو نمیگم نه و فلانو اینا-___-


اهههه


اصن نمیدونم چی کار کنمممم


من چرا همچین شدم اخههههه


حمییییید بخدا اگه فهمیدم دگه دوسم نداریییی بلاکتتتت میکنممممم


دگه نگاتم نمیکنمممممم


دیگه هم تو سرویس جواب سلامتو نمیدممممم


نکبتتتتتت


یه هفتس منو چل کردیییییی


از صب تا شب میشینم ی جارو نگا میکنمممم مث افسرده هاااا


هی میخاد گریم بگیره ولی میخندمممم


بعد گریه میکنممم


بعد دوباره میخندمممم


خدا شفام بده انشاالله:||||


.


.


.


.


اینو نگاااا اینجا میخاستم ازش بپرسم هنو دوسم داره و سر حرفش هست یا ن که گفت بیخیال


ینی دلم میخاست جرررش بدمممم نکبتووو


اههههه




.


.


.


.


پ ن:احساس میکنم افشین دوتا پست قبلیامو خونده:||


خب افشین اگ رمز اینارو فهمیدی ی دستی سوتی کامنتی دم پایی ای چیزی بفرس بیاد ک من بیخودی رمز نزارم رو اینا:|||


-___-

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">