~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#قهر_اشتی_دیونه_بازی

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ

اقا ماجرا ازین شرو شد ک من بش گفتم






.


.




ادامه مطلب.


.


من چرا وقتی بات میحرفم اعصابم خورد میشه😐😐😐


Nemidonam vala


منم نمیدونم😁👍


Mikhaaay Harf Nazan Baham ta asabet aroom bemone pas


منم گفتم باشه


بعد استیکر عصبانی داد


و گف چرا منت میزاری سرم که جوابمو میدی


و من بش گفتم چه منتی؟؟


دیگه جواب نداد


منم چیزی نگفتم


تااااا دیگه ساعت۷واینا شد


تو گروه کتابخونه حرف میزدیم


بعد یکی از حمید پرسید دانشگاه کجا درس میخونی!؟


منم گفتم جرقویه درس میخونه


بعد ی همچین وضی پیش اومد


Her her


 


Namakdan 😑😑😑😑


 


الان فهمیدین منو حمید قهریم یا بیشتر توضیح بدیم؟؟😐😂


 


Man Asan Kari nadaram bahat


 


الان فهمیدین هی هیتز می؟؟


 


Bas kon dg


 


خو تو قهری من بس کنم!؟؟😐😐


 


Man ghahr nistam dg Kari bahat nadaram asabetoooo khord mikonam


.


.


.


حالا جلو همههه بچه هاااا


تو گروه فقط دوستای من میدونستن


ولی پسرا خبر نداشتن کههه


واسه همین رفتم پیوی و باش حرف زدم


نمیخاستم برمااااا


مرضیه گفت داری اذیتش میکنیو بی احترامی میکنم بش با رفتارمو حرفام


-___-


تو پیوی ک خیییلییی دلش پررر بود


همش میگفت من نمیخام اعصابتو خورد کنم با من حرف نزن


خلاصههه منم بش گفتم باشه باشه اصن دیلیت اکانت میکنم تا کلا از دستم راحت شی و دیگه نرم رو اعصابت


وای بزا کپی کنم حرفامونو


.


.


.


Man hich soalito dg javab nemidam


 


چرا؟


 


Be ghole khodet har Kari dos Daram mikonam


 


باشه


 


هرجور راحتی


 


اکانتمو دیلیت میکنم تا دگ یادمم نیوفتی😆


 


بای


Ghalat mikkoni


 


Delet account koni man midonam Ba to


 


مگه مهمه واست؟؟


 


Fozoli?


 


میخام تو راحت باشی که


 


Nemikhad be fekre man bashi


 


تو به من میگی چیکار کنم چیکار نکنم؟؟


 


چیکارمی؟؟


 


Fozoletam


 


من فضول نمیخام👌


 


Ghalat kardi shoma


 


عه مگه مهمه من کار غلط میکنم یا دررست


 


Fozoli?


 


نه من هیچی نیستم


 


Khobe


 


بهترم میشه


 


😊


 


Chi?


مگه فضولی؟


 


Are


.


.


.


.


:


.




.


.


.


.


.


 


بعد ادش کردم تو گروه کتابخونه چون لفت داده بود و گفتم با من قهری چرا لفت میدی


و اینجوری شد ک کلههه بچه ها فهمیدن چیشد


چون ی چی من میگفتم


ی چی حمید


عا دعوااااا


خیلی یه دندس


منم بدتره اون


و من هی میگفتم میخام دلیت اکانت کنم حمیدم میگفت اره زودباش برو دیرت نشه


بعد مرضیه و عارفه فوشم میدادن میگفتن اگ رفتی فلانو اینا


بعد همینجور ک دعوا میکردیم همه ان شدن کم کم و به قول حمید کل اصفهان فهمید-___-


یکی از پسرا از حمید پرسید فاطمه چشه


حمید گفت فقط میخاد حرص بده


منم گفتم نه من فقط میخام برم که تورو دیگه اذیت نکنم


یهو دوست حمید گفت وااای چه جواب رومانتیکی


منم استیکر خنده دادم گفتم اری من کلا ادم رومانتیکیم


حمیدم گف اره خیلی:/


بعد دیگه دیدم خیلی دارم خز میشم گفتم باشه دیلیت نمیکنم اصن ول کنین


ودگ حرف نزدیم


بعد دوستم رف پیوی حمید-__-


و کلی حرف زدن


و خیلی از دستم ناراحت بود-__-


باواااا من چ میدونستم قراره ی روز ازش خوشم بیاد


اگ میدونستم ک اینجوری رفتار نمیکردم باش


اه


ب مرضیه گفته بود دوسش دارم ولی دیگه بهش نمیگم


قشنگ تو حرفاشون شیش هفت بار گفت دوسش دارم


و گفت ولی دیگه ازش انتظاری ندارم


اون روزایی که نیاز داشتم بش خیلی راحت رد شدو ب غصه هام خندید


-________________-


میدونم بیشعورم میدونم!!-_-


ینی مرضیه فقط فوشم میداد


بعده یه ساعت خودم رفتم پی ام دادم ب حمید


و گفتم قهر نباشیم


گفت نیستم


گفتم ناراحتم نباشیم


خندید گفت نیستم


عزیزززززم


ذوق میکنه وقتی پی ام میدم بش خخخخ


بعد کلیییی حرف زدیییم


واسم یکی از اهنگایی شو ک خونده بود فرستاد


و خوش گذشت در نهایت


اخره شب بود ک دگ گفتیم بریم سرخونه زندگیمونو بکپیم


بعد پرسید


.


.


.


 


Alan ghahri?


ن باواااا


Khobe


عواقب قهر کردن باتوخیلی وحشتناکه


 


Chera


خیلی بداخلاق میشی خب


Mage bade?


اره خب


بداخلاق بودن خیلی بده


میخای من باتو بداخلاق شم ببینی خوبه یا نه؟؟😡


Ariii


جدی؟؟😐😐😐


Ariii


خداااااییش؟؟


Ariii


بشم مثه چند ماه پیش!؟😐😐😐


Ariii


منو دوس داری؟؟


اول استیکر خنده داد بعد گفت


Ariii


.


.


.


.


خخخخ


ولی در کل فازمون مشخص نیست


هعیییییی


.


.


.


.


.


.


امشبم با حمید قهر بودم اصن ن پیوی جوابشو میدادم ن تو گروه


اصن رید نمیکردم پیاماشو


بعد زود خابیدم امشب


ساعت۳بیدار شدم از خاب داشتم چک میکردم تلگرامو


پی امای گروه جالب بود=))))


Zeinab:کیا نیستن؟


اسماشونا لیست کنین


فاطی و حمید کوشن


Ali:پی وی


Hamid:To Akhe az koja midoni?


و کلییی استیکر تعجب


Tedad az 16 bishtar shod


Az borhane kholf esbatesh mikonam alan


Marzia:یا حسین یکی جلو اینو بگیره


Ali:اثبات کن


Marzie:جبر😖😖


Hamid:Farz mikonim ke man Ba fati pm midim


Pas joftemon bayad on bashim


Dar hali ke fateme offe


Pas be tanaghoz Ba farz miresim


Pas man Ba fati pm nemidim


Ali:من اثبات خودما دارم


فرض میکنیم تو تولاین یا واتساپ باهاش در تماسی پس کسی از ما نمیفهمه


پس درنتیجه اثبات میشه ک باهاش در تماسی


Hamid:Man na line Daram na what's


Ali:خب شاید شمارشا داری و به اون پی ام میدی


Hamid:Man goh khordam 😂😂😂😂😂😂


On Alan ghahre


Zeinan:برو منت کشی


Ali:هخخخ حمید کم میاری ب خودت فوش نده


Zeinab:اه همش قهرین


Hamid:Hamash chiye?


Zeinab:همیشه


Ali:حالا اینگار جدی جدی زنو شوهرند ک میگی همش قهرین


Marzie:خو راس میگ دیگ


Zeinab:سینگلا دخالت نکنن😂
























-


'



  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">