~*dailydairy*~

بهش میگن خاطره...

بهش میگن خاطره...

:)
با تشکر از بیان عزیز که به وب قبلیم گند زد
ولی ازونجایی ک اینجانب خیلی ارادم زیاده
همه مطالب وب قبلیمو میزارم اینجا
و با قدرت ادامه میدم😂😂😂😂

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۷/۰۳
    :|
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۲۱:۴۴ - ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
    اخی

#دل_بریدی_و_نگاه_خسته_منو_ندیدی

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۲ ب.ظ

دیروز عصر رفتم نشستم پیش مامانم

بی هوا گفتم من دیگه نمیخام با سرویس برم مدرسه

گفت واسه چی

گفتم نمیخام

گفت چیشده

گفتم دارم عاشق میشم

مامانم خندیدو گفت حمید؟؟

گفتم حمید

گفت خب برو ولی نگاش نکن

گفتم نمیشه!!وقتی میاد قلبم تاپ تاپ میزنه!! اذیت میشم

و زدم زیر گریه

خندیدو گفت قربون دلت برم خب چرا گریه میکنی؟؟

 

گفت شاید چون بت توجه نشون میده و دوستت داره توام داری بش علاقه مند میشی

چشام شیش تا شد

گفتم تو از کجا میدونی؟؟؟؟؟

گفت ادم متوجه میشه دیگه...از کاراش از حرفاش... رفتاراش... 

و یبار که اومده بود کتاب بگیره ازت و خاب بودی

بش گفتم خابی

گفت خب میرم یکم دیگه میام

 

منم گفتم نه خودم میارم واست

و انگاری میخاست تورو ببینه

تو تابستون بود این اتفاقا🖕

گفت باید بری و کنار بیای

از خدا کمک بخاه

گفتم نمیخام ببینمش

اذیت میشم

قلبم تند تند میزنه

و خیلی وقته درگیرم

و همه راهارو امتحان کردم

گفت باشه بعضی روزا با ما بیا

و گفت ب بابات میگم ببینم نظرش چیه

تازههه

جریان اون روز ک رفتم خونشونو هم تریف کردم واسش

عا گفتم حمیدم بم گفته دوسم داره

جو گیر شدم اصن

ولی بش نگفتم احساسمو ب حمید گفتم

خیلی مهربون بود مامانیم

گفتم اذیت میشم میبینمش

دیگه تحمل ندارم

بعد دوباره گفتم وااای اگ با سرویس نرم ک دلم واسش تنگ میشههه

مامانم خندیدو گفت خب دیگه...

و گفت توالان تو سن ازدواجی

طبیعیه که از کسی خوشت بیاد

و کلی حرف زد برام

 

.

.

.

.

.

.

.

ینی دیگه نمیبینمش؟؟

-____-

از کارم پشیمون نیستم

اینم اولین اثرات راهیان نور:)

خدا بخیر کنه...

.

.

.

.

.

.

.

پ ن: تو هم شدی برام مثه همه

دلم ازت پُره یه عالمه

تو این روزا تو زندگیم فقط غمه

بد عادتی شده جدایی و

تمومه هر چی بوده بین ما

چقد یهو عوض شدی بگو چرا

 

♫♫♫

 

چطور دلت اومد 

نگاهتو بگیری از نگاه من

بگو آخه چی بوده اشتباه من 

چیه گناه من

چطور بهت بگم

تا وقتی که نمی رسه به تو صدام

روزای خوب دیگه تموم شدن برام

چقد تو رو بخوام

بسیار بسیار زیبااااست

#مثل همه_بابک_جهانبخش

 

  • ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --

نظرات  (۱)

سلام سال نو مبارک
اومدم تا تورو به نویسندگی توی یکی از بلاگ های گروهی دعوت کنم
ادرسمون : we-world95.mihanblog.com
بهمون سربزن شاید خوشت اومد و دوست داشتی یکی از نویسنده هامون باشی
یادت نره ما منتظر هستیم تا بهمون خبر بدی
پاسخ:
وب خودم رو هواس
بیام چی بنویسم اخه:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">